Inlägg!!

Denna blogg har jag startat för mig själv, för att jag ibland behöver sätta mina tankar på pränt!
Jag kan erkänna att jag kanske inte blir någon flitig bloggare, och i nuläget är det inget jag kanske heller vill uppnå... eller vill jag det???!!
Ganska splittrad på den punkten hmmmmmm........................

Det jag nu måste försöka fokusera på är min utbildning, lite av motivationen har kommit tillbaka, nu när badrumsrenoveringen är över och huset är rent från damm, skit och verktyg............och hantverkare. ;-)

Tänkte bjuda på lite bilder från vårt badrum:



    

 





 

Jag känner mig nöjd med badrummet och än är det inget som jag känner....kanske skulle jag gjort så istället!!

Fortfarande saknas det krokar och hyllplan som ska in i en liten nisch bredvid toalettstolen
 (ej synlig på bilderna för den ser så tråkig och kal ut)

Nä nu ska jag återgå till mitt studerande, är snart färdig med lektion 2, inte så kul bara rita linjer, vinklar och räkna geometri och aritmetik.
Men får väl stå ut för snart kommer det roliga om sisådär en 5 lektioner, för då ska man äntligen få rita miljöer och måste väl erkänna att det är det jag är bra på.
Inte geometri som känns som ett onödigt ont som man måste gå igenom och kunna...Puh

Plugga på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0