Jag tror på sommaren

Jag är den positiva typen, den som tror på att sommaren kommer.
Idag har vi här Malmö bara 16grader,
men vet ni vad solen skiner och den skiner hela tiden inga moln, inget regn!!
Jag tror bestämt att sommaren är på väg.!!!
Jag tog en promenad längs Ribersborgs strand i morse efter jag lämnat stora killen på Fritids
 Det var helt underbart!!! :-) 
Solen sken och det var nästan vindstilla och i öronen hade jag the Cure - Greatest Hits,
hmmm ja det är faktiskt den enda musiken jag har inlagd i min telefon,
så den hänger med när jag är ute och går, hehe man blir faktiskt väldigt glad och pigg av deras texter.

Just nu studerar pluggar jag Geometri, tycker det är ganska kul,
kan bero på att jag vid 36 års ålder äntligen förstår vad jag sysslar med
 och äntligen förstår vad man ska ha det till.

En timme till sen ska jag ut i solen igen, det är ett måste en dag som denna,
fast det är skönt att det inte är ett påtvingat måste
 utan ett måste för att bara få njuta!!!!

Funderar på att köpa ett par löparskor, det ser så skönt ut med alla som joggar på stranden,
jag älskar i och för sig att gå och har gjort det ganska länge, men jag känner att det börjar bli långtråkigt
 man kommer ju ingenstans och man blir inte längre varm och svettig.
Det måste till nya utmaningar i träningen,
så jag ska styra min näsa mot närmsta sportaffär i eftermiddag
och inhandla mig ett par skor.

Jag tänkte idag bjuda på lite fina sommarbilder från förra sommaren av trädgården



   

 



 



Snart är det midsommar.
Då ska det njutas av denna härliga oas!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0