Jannika Hernelius


Igår var sista avsnittet av Roomservice för denna säsongen, kommer att sakna dem på onsdagar.
Min stora favorit är Jannika, jag har gillat hennes inredning och har gjort sedan jag första gången såg henne i
Från Koja till Slott på tv3.
Hennes inredningsstil känns både lite ruff, rå och industriell men samtidigt humoristisk och vacker, vilket är spännande kontraster som gör det intressant.


(Foto: Facebook.com)

Jag tycker hon är en fantastisk inredare och hoppas på fler avsnitt med henne!!!

Nä nu får jag ta tag i mitt eget pluggande nu, kanske blir det en Inredningsarkitekt av mig med en dag,
men med en helt annan stil!! Min stil!!!!


För jag är ju jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0