Arbetsintervju...

Alltid blir man så nervös....jag har inte varit på så många arbetsintervjuer, eftersom jag alltid har haft jobb.
Jag tycker att det gick bra igår och jobbet hade passat mig, men nu kommer vi till problemet!!!!!
Arbetstiderna......varför ska man ha en man som arbetar butikstider,
jag vill arbeta i butik det är det jag trivs med jag vill inte sitta på ett kontor eller jobba inom vården.

Min man är orolig för att barnen ska försummas om jag börjar jobba heltid,
 é det bara min uppgift é det bara jag som ska anpassa mina tider????

Han som driver eget har ju större möjlighet!!!

Jaja min pappa ställer ialla fall upp och hämtar barnen om det skulle vara så att jag blir erbjuden jobbet,
och jag hoppas, hoppas, hoppas innerligt att jag blir det.
Det är ett spännande och intressant arbete och äntligen kan jag känna att jag är jag
och inte en parasit som lever på andra!!!!!!

Wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0