En förändring

Just nu är jag inne i en period där jag känner att förändring måste ske!!
Jag har vid sidan av mitt studerande till inredningsarkitekt arbetat lite extra i min mans blomsterbutik.
Min utbildning är inte studiemedelsberättigad så jag har ingen fast inkomst. Det känns ibland väldigt jobbigt att vara beroende av att min man försörjer mig, fast jag vet att det är ett avtal vi gjort för att jag skulle kunna studera!! Vilket jag är väldigt tacksam för, och älskar honom för att han ställer upp för mig.
Men jag vill känna att jag är självständig och inte beroende och jag har därför sökt tre jobb i dag!!
Tre jobb som jag verkligen vill ha och allihop är inom hem och inredning.
Jag har även sökt ett jobb förra veckan som badrums och kakel säljare och vet ni just som jag skriver detta så ringde telefonen och det var VD.n på företaget som ville att jag skulle komma på intervju redan idag .......YEY jag är så glad.
Önska mig lycka till fy vad mitt hjärta slår
jag återkommer kan inte skriva mer för jag dör snart av nervositet


See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0