Ikväll e´ det fest

Jag tog mig friheten att åka och presentera mig för de som arbetar i butiken där jag sökt jobb.
När jag var på anställningsintervjun så hade dom inte tid att komma och prata med mig de var fullt upptagna med kunder och jag kände, tänk om någon annan har blivit intervjuad och fått träffa dem.
Då har de ju haft chans att bilda en uppfattning om den personen medans jag blir bortglömd och kanske endast ägaren som kommer ihåg mig.
Jag tror jag gjorde ett smart drag där, den butiksansvarige blev väldigt glad och jag visade att jag minsann tog initiativ och att jag vet vad de heter i butiken. Vi får se antingen så blir det mitt fall eller så tycker de att det var positivt.

Jaja ikväll är det fest!!!

Vi ska ut och äta Tapas på La Rouche, en mysig restaurang här i Malmö. En vän till oss fyller 35 och hans flickvän har ordnat överraskningsmiddag för honom.
Det ska bli jättetrevligt och ser fram emot en underbar kväll på Lilla Torg.

 
SKÅL!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0